Moments of mine

Mit tanultam a #szuperanya vagyok kampánytól?

Skandibaby-s vendég cikk

2019. szeptember 26. - szanszab

Nagyon örülök, hogy még jó pár hónapja szembejött velem a SkandyBaby #szuperanya vagyok kampánya, hiszen a kedves és szimpatikus mamitársaimon kívül, akikkel szóba elegyedtem vagy történeteiket olvashattam még a verseny alatt, megtanultam minden este úgy lefeküdni, hogy végig gondoltam aznap miért voltam szuperanya. Még akkor is ha nem éreztem magam szuperül, fárat voltam vagy türelmetlen. 

Elsőre nagyon nehéz dolog volt, mert most mit dicsérjem magam, mert főztem ebédet vagy beraktam egy mosás, hiszen ez a “dolgom”. És bár lehet, hogy most olyan szakaszában van az életem, hogy ezek a “főbb” feladataim, de attól még nem szabad alábecsülni őket. A mosás helyett választhattam volna, az olvasást. A főzés helyett az ételrendelést vagy nagyszülői segítséget. Az elmosogatás helyett a sorozatnézést. És ezek mind mind apró lépések, de igenis valahol büszkeséggel töltenek el. Szóval minden anyukatársamnak üzenem, hogy igenis dicsérjétek meg magatokat ezekért az apró dolgokért, mert nehéz ezt választani, amikor lenne más lehetőség is.

Most volt a 31. születésnapom és valahogy az életben mindig vannak pontok, amikor úgy érzem, hogy na igen most már biztosan felnőtt vagyok. Ez is egy ilyen pillanat volt, hiszen életemben nem gondoltam volna, hogy ennyire fogok örülni egy elektromos robot porszívónak. A második tanulság tehát, amit tanultam, hogy ne féljek segítséget kérni, az nem a gyengeség jele. Mindig is úgy gondoltam, hogy majd én mindent megoldok, a jéghátán is megélek egyedül. Lehet és szabad is segítséget kérni családtagoktól, ismerősöktől. És lehet az így felszabadult időt pihenéssel tölteni, hiszen olyan sok mindenre kell figyelni és koncentrálni amúgy.

A harmadik dolog, ami eszembejut pedig az önbizalom és motiváció. Nagyon sok anyuka életében jön el a pont, hogy bár imád mami lenni, de szeretne valami többet is. Az én életemben is megjelent ez a vágy egy másik mellett. Az pedig az volt, hogy legyen egy szép, igényes, neutrális naplóm, amibe felírhatok mindent, ami -bár lehet apróság- de nagyon is fontos kis részlete az életünknek. Így született meg a Poronty Products, amin első kisfiam és második várandósságom alatt dolgoztam szorgosan édesanyámmal.

Beindítottuk saját vállalkozásunkat, Instagram oldalára igyekszem nap mint nap szép és esztétikus képeket feltölteni, tapasztalataimat megosztani. Ha érdekel Titeket egy nem rózsaszín és kék habosbabos világ, hanem lehet néha egyszerű de valós, kicsit lelassult tempó akkor látogassátok meg és kövessétek be a Poronty Products Instagram oldalát itt: https://www.instagram.com/poronty.products/

 mg_8236_large.jpg

 

Köszönöm tehát ezt a pár hónapos szuper intenzív időszakot, az írás, saját vállalkozás, gyereknevelés és várandósság négyesében. Köszönöm annak, aki követte az irományaim és gondolataim, megkeresett és beszéltünk pár szót. Hogy ha érdekelnek a további mindennapjaink, a kistesó érkezése és más anyasággal vagy más női “szereppel” kapcsolatos dolgaim, akkor kövessetek Instagrammon: https://www.instagram.com/szanszab/.

 

Boldogságban és örömökben teli #szuperanya napokat kívánok mindenkinek,

Szandra

Az eredeti cikkem itt olvasható. 

A bejegyzés trackback címe:

https://momentsofmine.blog.hu/api/trackback/id/tr3415173174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása