Moments of mine

Nem vagy egyedül

Skandibaby-s vendég cikk

2019. szeptember 26. - szanszab

nem_vagy_egyedul_skandibaby_szandra_large.jpg

 

Én is vártam a végét.

Nekem is fájt.

Mi is megszenvedtük az elejét.

Keveset is aludtunk.

Nagyon sokat aggódtunk, főleg az elején.

Én is hasonlítottam más gyerekéhez az enyémet magamban.

 

Én is sírtam a zuhany alatt.

Bántam már meg dolgokat.

Csinálnék máshogy másokat.

Nekem is volt lelkiismeret furdalásom.

Én is bizonytalanodtam el.

Én is vesztem össze orvossal.

 

Tőlem is eltávolodtak bizonyos barátaim.

És nekem is lettek új anyuka barátaim.

Én is szeretek a gyerekemről beszélni.

Örülök, amikor picit elmehetek itthonról.

De ilyenkor is lelkiismeret furdalásom van.

 

Emeltem már meg a hangom, mert mérges voltam.

Voltam már engedékeny és kényeztettem már el a gyerekem.

Volt már jobb alakom.

Nekem is csúszott már ki a kezeim közül az irányítás.

Én is engedtem el elveimet.

 

Az eredeti cikkem itt olvasható. 

 

Nem vagy egyedül!

A bejegyzés trackback címe:

https://momentsofmine.blog.hu/api/trackback/id/tr4815173162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása