Moments of mine

Totyogós Halloween

2018. október 30. - szanszab

Mivel már itthon is ünnep lett a Halloween, gondoltam, ha nem is zombinak maszkolt formátumban, de mi is csapunk valami kis atrakciót. Nem kell hozzá más csak:

 

Pár papírzacskó

Olló

Zsírkréta

Duplo vagy fa építő elemek

Icipici szabadidő

Totyogós gyerek

img_8573.JPG

Igazából én ahogy letettem Matykót ma délután aludni, neki álltam a Duplo faló szörnyecskék elkészítésének. Bármilyen tetszőleges szörnyecske rajzolható a zacskókra, lehet kancsal, ijesztő vagy kedves, füles vagy fülnélküli, küklopsz vagy több szemű, tényleg csak a szülői fantázia és a zacskók mérete szab határt a szörnyikéknek. Miután felrajzoltuk és kiszíneztük a zacskó-monstereket, vágjuk ki a szájukat, ami szintén bármilyen alakú lehet, de a gyerek kis praclija férjen bele ez a lényeg. Gyakorlatilag készen is van a színevő szörnyecske, ami eső programnak is kiváló lehet, amikor beköszönt a rosszidő. Nagyobb gyerekekkel, mint Matykó szerintem még a közös elkészítés is megvalósítható.

img_8576.JPG

 

Happy Halloween!

 

 

u.i.: Matykó amúgy nem játszik velük, csak cukin nézegeti, szemlélgeti őket, de szerintem, ami késik nem múlik!

A bejegyzés trackback címe:

https://momentsofmine.blog.hu/api/trackback/id/tr9514333277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása