Moments of mine

Márványszerű karácsonyfa díszek pár száz forintból

2019. december 18. - szanszab

 

img_4293.JPG

Egy anyuka ismerősömmel, aki szintén blogot vezed és szuper DIY ötleteket láthattok nála, beszélgettük, hogy szeretjük magunk megcsinálni a dolgokat, amik megtetszenek. Persze a legtöbb esetben fejethajtok az alkotó előtt, pláne ha magyar a gyártó, a kis kezeinek a műve. Akkor nem sajnálok érte fizetni. Na de ez a mostani karácsonyfadísz ötlet nem egy ilyen családi vállalkozásnak a habosbabos történetét semmisíti meg, hiszen az egyik fast fashion ruhabolt otthoni részén láttam az eredeti darabokat, szerintem egy picit túlárazva. 

Nézzük mi kell a márványos karácsonyfadíszekhez: 

�égethető gyurma, amilyen színű márványokat szeretnétek olyat

�mézeskalács formák, gondolom azok úgyis kéznél vannak a napokban

�szívószál vagy valamilyen lyukasztó eszköz

�zsinór

�sütő

�és apró szorgos kis segítő kezek 

 

Szerintem érdemes kettő színt választani, bár nem vagyok egy nagy kristály és mindenféle kő szakértő, de talán úgy élethűbb. Azt a színű gyurmát, aminek a színe szeretnéd, hogy domináljon vegyél többet a kezedbe és kezd el gyúrni, amíg picit megpuhul. Nálam ez a fehér volt. Csinálj belőle egy hengert, majd a második színből csippents le 2-3 darabot és helyezd a hengerre rá. utána picit gyúrd össze és újra készíts belőle hengert.

img_4295.JPG

Tekerd meg és hajtsd félbe. Én ezt a mozdulatot kb kettő háromszor megcsináltam, aztán lehet is nyújtani a gyurmát.

img_4294.JPG

Nagyjából fél centisre nyújtottam, mert ugye dagadni nem fog és én nem szerettem volna, hogy felkunkorodjon a széle. És ahova szeretnéd a lyukat ott szúrd ki a formádat. 

img_4292.JPG

Mehetnek is a sütőbe a karácsonyfadíszek. Nekem 110 fokon 30 percet kellett égetnem őket, de kövesd inkább az utasítást, ami a gyurmán van, amit veszel. Gyerekek szabadon besegíthetnek gyakorlatilag a folyamat bármely részébe.

Nagyjából 45 perc alatt készen is lesznek a bling bling fancy designer karácsonyfadíszek. Advanced szinten akár a széle még be is festhető arannyal! 

img_4291.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://momentsofmine.blog.hu/api/trackback/id/tr1315357338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása