Moments of mine

Kérdések száma 1, érkezett commentek száma 52, valós segítség száma 4

2018. október 03. - szanszab

Amióta mami lettem többet “fórumozok”, mint előtte (bármikor is gondoltam volna). Szerencsére manapság, aki tényleg szeretné mindenre talál választ az interneten. Ami viszont ezzel jár, hogy félig-meddig arcnélkül mindenkinek meg is van a véleménye mindenről, még akkor is ha az adott ember férfi és a tampon felhelyezés a téma. Van sok ismerősöm, aki talált barátságokat ilyen Facebook csoportokban, engem viszont a hideg kiráz a legtöbbtől, mert olyan stílusban szólnak egymáshoz az emberek, amit el sem tudtam képzelni előtte. Persze persze tisztelet a kivételnek nyilván. Maminak lenni nem egyszerű, ezért olyan jó lenne hasonló cipőben járó nőkkel beszélni és eszmétcserélni, nyilván vannak - virtuális- helyek, ahol ez lehetséges, de nehéz szerintem bármilyen érzékeny témáról ismeretlen embereket kérdezni, pláne, ha tudjuk, hogy igen csak kritikus a nép akik elé kiállunk.

 

Miért kell egymást bántani? Miért nem tudjuk elfogadni, hogy a másik máshogy csinálja a dolgokat és szépen elmondani vagy leírni a véleményünket, egymást tiszteletben tartva? Miből ered ez a sok negatívum és agresszió ami, jelen esetben, a mamiktól érkezik mamikhoz?

img_7034.jpg

 

Matykó születése előtt én is csatlakoztam pár csoporthoz, ahol szuper jól teltek a mindennapok. Mindenki tett fel képeket a növekvő pocakról, kérdéseket egymásnak stb stb aztán szépen lassan érkeztek a kisbabás fotók is. Nem én voltam sehol a legaktívabb tag, de jó volt olvasgatni más anyukák beszámolóit és konkstatálni, hogy igen, teljesen normális minden ami velem történik. Aztán gyakorlatilag onnantól kezdve, hogy elkezdődött az aktívabbnak mondható anyaság, például első napi rendi pont a köldökcsonk ápolása, már kibújt a szög a zsákból és mindenki élesen támadta a másikat. Aztán jött a következő és következő téma. Mintha anyának lenni egy verseny lenne. És a nők commentekben bizonygatják, hogy ők a top anyák. A legfontosabb, hogy a saját gyerekünk a legjobb anyukának tartson minket a világon, ami nem feltétlen azért fog bekövetkezni, mert a MOM park melletti biopiacon veszem neki meg a legpirosabb instagram kompatibilis almát.

 

 

Könnyű ítélkezni és én is néha a csapdájába esem. Könnyebb mint belegondolni, hogy vajon miért dönt úgy az egyikünk, ahogy a másikunk nem döntene. De olyan nehéz a nap 24 órájában helytállni és egy másik kis életért felelni, kérek minden anyukát, hogy ne támadjuk, ítéljük el a másikat. Segítsük egymást és tiszteletben tartva a másik döntését válaszoljunk a kérdésére.

 

Peace!

A bejegyzés trackback címe:

https://momentsofmine.blog.hu/api/trackback/id/tr3114279947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása