Moments of mine

Mum to mum

2018. május 04. - szanszab

“ Most már felnőtt vagyok.” Gondoltam sokszor magamban az életem során. Az első csóknál, első szexnél vagy amikor elköltöztem otthonról vagy fizettem be a telefonszámlám egyedül. Na de amikor megjelent a kettő csík a terhességi tesztemen nem ez a gondolat futott át az agyamon először, hanem az, hogy “ Elég felnőtt vagyok én ehhez?”. A teszt óta eltelt lassan két év bebizonyította, hogy elég felnőtt vagyok és életem egyik legszebb éveit élem jelenleg. Azért indítom ezt a blogot, hogy más anyukák, apukák vagy csak az internetet már kiolvasó, mindent mindnkinél jobban tudó emberek még tovább olvashassanak az anyaság témakörében. Nem mondom, hogy én mindent tökéletesen csinálok, hogy tudom a tutit vagy, hogy bármiben kompetensebb lennék más anyukáknál, de elég sok olyan üzenetet kapok, - részben ismeretlen anyukáktól-, hogy mi mit hogyan csinálunk, így hát összeszedve a gondolataimat leírok mindent erre a blogra. Olvassátok hát sok szeretettel a reggeli kávé mellett - ha van rá időtök és még meleg - vagy a buszon, villamoson utazva - ha nem épp kisgyereketeknek magyarázzátok, hogy az nem Királyrágó tér hanem Királyhágó tér- vagy ha éppen van szabad pár percetek.

 

Most már biztosan felnőtt vagyok, ha más szülőknek adok tanácsot…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://momentsofmine.blog.hu/api/trackback/id/tr2313887462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása